9. lokakuuta 2010

Kauppakassialma

Löysin joku aika sitten kotitalouksien ruokahuoltovastaavien elämää helpottamaan rakennetun palvelun. Jo ensimmäisen kokeilukerran jälkeen olin vakuuttunut, että tämä reseptibingo on loistava keksintö!

Kun tajusin, että on olemassa verkkokauppa, josta saa teeman mukaisia kauppakasseja, oli lopullisesti koukussa. "Hei, minä olen Jaana ja olen kangaskassiaddikti."


Kusti polki hulppean kassin kotiin tällä viikolla, mutta en ole tohtinut vielä korkata sitä. Se on topakkaa puuvillaa, tosi tilava ja teksti I NEED SOME FUCKING GROCERIES. on molemmilla puolilla. I FUCKING LOVE IT!


Muiden kassien aktiivikäyttö jatkuu uudesta tulokkaasta huolimatta. Sulaudun melkein täydellisesti joukkoon-asennekassin hankin joskus ammoin Kiinanruusuklubilta. Teksti on ostosreissuilla jo hieman rispaantunut, mutta muuten kassi on priimakunnossa.


Kotikadullani sijaitsevasta kustannusosakeyhtiö Sammakon kaupasta heräteostin liikkiksen ANNA RÄPYLÄN KOSKETTAA-kassin, kun ostokseni eivät mahtuneet mukana olleeseen semitäyteen asennekassiin. "Hei, olen Jaana ja olen myös kirja-addikti."


Tämänvuotisilla Espoo Ciné-festareilla silmiini osui nasevalla ELOKUU ON IHMISEN PARASTA AIKAA-printillä varustettu aatteen värinen kassi. No oli pakko ostaa.


Hakaniemen hallin yläkerrassa Epäonnistunut tyttö kauppaa kaikkea kivaa. Sieltä bongasin marttahenkisen Suosikaa luonnonmukaista emäntäenergiaa-kassin. Se on Reilun kaupan puuvillaa ja herättää huomiota.

Ostan minä joskus muovikassejakin roskapusseiksi, mutta joku kangaskasseista on aina laukussa mukana. Kun ne ovat niin ihania ♥

4 kommenttia:

Hanna Takala kirjoitti...

Mun suosikki tällä hetkellä on Melodican puukkokassi, mutta muitakin suosikkeja on. On ehkä aavistuksen kangaskassiaddiktiota...

Anonyymi kirjoitti...

Vitsi miten fucking mainio sivu tuo onkaan! Aahaha!

Kangaskassit on kivoinpia, mulla tosin on vaan ihan tylsiä! Saan ihan sairaat tunnon tuskat aina jos kaupassa huomaan että kassi on jäänyt kotiin, tosin kyllä niitä roskapusseja ja biopusseja ja lehtikeräykseen sopivia paperikassejakin aina välillä tarttee :)

Hayley kirjoitti...

I NEED SOME FUCKING GROCERIES - Tuommoista kassia himoitaan tähänkin talouteen, upea! :D

Jaana kirjoitti...

Hanna, puukkokassikin on hieno. Saiskohan niitä punaisina?

Hannn, reseptibingo on killerikeksintö :-D

Mä pyrin ostamaan hevi-osaston kamat paperipusseissa, joita sitten käytän biojätepusseina. Lisäksi revin pussien pohjalle tyhjiä vessapaparirullia ja kananmunakennoja imemään kosteutta (tää on ihan niksipirkka-kamaa).

Hayley, sieltä vaan tilaamaan! Toimitus tuli tosi nopsasti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...